Forum www.ostatnieprzymierze.fora.pl
Forum Gildii World of Warcraft
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

RASY WOW - PRZYMIERZE (ALLIANCE)

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.ostatnieprzymierze.fora.pl Strona Główna -> PRZEWODNIK PO ŚWIECIE "WOW-a" / Rasy / INFORMACJE POCZĄTKOWE
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madie
Administrator



Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OGL/Kraków

PostWysłany: Nie 16:46, 15 Kwi 2012    Temat postu: RASY WOW - PRZYMIERZE (ALLIANCE)

HUMAN (człowiek)
Po odniesionym sukcesie w czasie Drugiej Wojny, Stormwind zostało odbudowane, a cywilizacja ludzi po raz kolejny rozkwitła na ziemiach południa. Po niedawnej inwazji Płonącego Legionu – która pozostawiła w ruinie północne królestwo Lordaeron – Stormwind jest ostatnim bastionem ludzkiej cywilizacji. Idąc w ślady legendarnych bohaterów takich jak Sir Lothar, albo Król Llane, obrońcy Stormwind są uważani za najbardziej zawziętych wojowników na tych ziemiach. Stoją oni dumnie na straży honoru i potęgi ludzkości w świecie, który ogarnia mrok.

Lokacja startowa: Elwynn Forest
Stolica: Stormwind
Rasowy wierzchowiec: Koń
Dostępne klasy: Mag, Paladyn, Kapłan, Łotrzyk, Wojownik, Warlock, Rycerz Śmierci


DWARF (krasnolud)
W poprzednich latach, krasnoludy rzadko opuszczały bezpieczne mury swych górskich fortec. Jednak, wezwane do walki, staną, aby bronić swych przyjaciół i sojuszników z niesamowitą odwagą i męstwem. W związku z niedawnymi odkryciami, które przedstawiły nowe informacje dotyczące ich pochodzenia, krasnoludy przeszły sporą transformację. Odkrycie to przekonało krasnoludy, że potężni Tytani stworzyli je z kamienia, kiedy świat był jeszcze młody. Uważają oni, że należy wyruszyć na poszukiwania ich tajemniczego dziedzictwa, aby odkryć ukryty plan Tytanów. Do dziś, krasnoludy wysłały swych poszukiwaczy do najdalszych części świata w nadziei, że uda się odkryć prawdę na temat ich przeszłości. Te podróże przyczyniły się do powstania wielu wykopalisk na całym świecie, niektóre z nich służą jako miejsca odpoczynku dla wędrowców, inne zaś stały się miejsce polowań dla przeciwników rasy krasnoludów.

Lokacja startowa: Dun Morogh
Stolica: Ironforge
Rasowy wierzchowiec: Baran
Dostępne klasy: Łowca, Paladyn, Kapłan, Łotrzyk, Wojownik, Rycerz Śmierci


GNOME (gnom)
Zamieszkujące we wspaniałym nowoczesnym mieście Gnomeregan, gnomy handlowały z ich krasnoludzkimi kuzynami z zaśnieżonych szczytów z Dun Morogh. Pomimo, że krasnoludy również znane są ze swojego popędu do nowych technologii i inżynierii – to gnomy dostarczają nowe, wizjonerskie plany większości krasnoludzkich broni i pojazdów parowych.

Gnomy dzielnie służyły Przymierzu podczas Drugiej Wojny, jednak niespodziewanie odmówiły wysłania jakiegokolwiek wsparcia dla swych sojuszników podczas niedawnej inwazji Płonącego Legionu. Mimo, że ich projekty pomogły przechylić szalę przeciwko Legionowi, krasnoludy i ludzie byli zaszokowani decyzją o nie wysłaniu odważnych wojowników i pilotów.

Kiedy wojna się skończyła, Przymierze odkryło przyczynę decyzji gnomów. Okazało się, że antyczna, barbarzyńska rasa powstała z wnętrza ziemi i zaatakowała Gnomeregan. Wiedząc, że priorytetem ich sojuszników jest pokonanie Płonącego Legionu, gnomy zdecydowały się walczyć samotnie. Mimo, że stawały dumnie, aby obronić swe ukochane miasto, Gnomeregan zostało stracone.

Niemal połowa rasy gnomów została wybita podczas upadku Gnomeregan. Ocalałe gnomy postanowiły uciec do krasnoludzkiej twierdzy Ironforge. Po raz kolejny w służbie Przymierzu, gnomy starają się przygotować strategię oraz broń, która pomoże im odbić zniszczone miasto i zbudować nową, wspaniałą przyszłość ich rasy.

Lokacja startowa: Dun Morogh
Stolica: Ironforge
Rasowy wierzchowiec: Mechanostrider
Dostępne klasy: Mag, Łotrzyk, Warlock, Wojownik, Rycerz Śmierci


DRANEI
Uciekłszy z rozbitego świata Outland, szlachetni draenei wykorzystali mechanizm Exodaru, który pozwolił im dotrzeć do bezpiecznego schronienia. Zainspirowani opowieściami o bohaterskim przymierzu, które dumnie przeciwstawiło się potędze Płonącego Legionu, draenei postanowili wspomóc je w walce o swój dom. Chcący chronić wszelkie życie oraz oddając się wierze w Święty Blask, draenei mają nadzieję na zawarcie sojuszu, aby wspólnie walczyć z Płonącym Legionem i zatrzymać jego Płonącą Krucjatę. Uzbrojeni w swą odwagę i niezłomną wiarę w Światłość, draenei pragną dołączyć do Przymierza i poprowadzić je do ich przeznaczenia, które czeka poza światem Azeroth

Lokacja startowa: Azuremyst Isle
Stolica: Exodar
Rasowy wierzchowiec: Elekk
Dostępne klasy: Łowca, Mag, Paladyn, Kapłan, Szaman, Wojownik, Rycerz Śmierci

NIGHT ELF (nocny elf)
Lekkomyślne użycie magii przez nocne elfy, przyciągnęło uwagę Płonącego Legionu i spowodowało katastroficzną wojnę między tymi potężnymi rasami. Elfom ledwie udało się wygnać Legion ze świata, jednak ich wspaniały świat został zniszczony i pogrzebany pod powierzchnią wody. Do niedawna, nocne elfy izolowały się od reszty świata i kryły się w cieniu ich świętej góry Hyjal przez wiele tysięcy lat. Inwazja Legionu wyrwała elfy z ich letargu. Teraz odnowiły się ich chęci do kształtowania śwaita, i po raz pierwszy sprzymierzyły się z innymi rasami, aby zapewnić ochronę świata Azeroth. Jako rasa, nocne elfy są zwykle honorowe i prawe, ale również nieufne wobec ‘niższych ras tego świata’. Prowadzą one nocny tryb życia, a ich potężne moce często powodują nieufność wśród ich śmiertelnych sprzymierzeńców.

Lokacja startowa: Teldrassil
Stolica: Darnassus
Rasowy wierzchowiec: Nightsaber
Dostępne klasy: Druid, Łowca, Kapłan, Łotrzyk, Wojownik, Rycerz Śmierci

WORGEN
Zapiski wskazują, że worgeni kiedyś żyli w Kalimdorze. Ostatnie odkrycia sugerują, że ich pochodzenie może być powiązane z nocnymi elfami i sekretnym stowarzyszeniem druidów z odległej przeszłości Kalimdoru. Jednak dopóki nie pojawią się dowody, ta teoria pozostaje jedynie spekulacją.

Pierwszy opisany przypadek pojawienia się worgenów we Wschodnich Królestwach, datuje się na Trzecią Wojnę, kiedy arcymag Arugal użył tych wilko-podobnych bestii do rozprawienia się z Plagą. Jednak wkrótce broń Arugala obróciła się przeciwko niemu, kiedy klątwa worgenów zaczęła się rozprzestrzeniać wśród mieszkańców, przemieniając zwykłe kobiety i mężczyzn, w przerażające, dzikie bestie.

Arugal zaopiekował się wieloma worgenami i uciekł na dwór Barona Silverlaine, posiadłości znanej teraz jako Shadowfang Keep. Jednak klątwa nie została powstrzymana. Przetrwała na ziemiach Silverpine, a wkrótce dotarła do murów królestwa Gilneas, gdzie osiągnęła poziom pandemii.

Mieszkańcy Gilneas byli uwięzieni, bez szansy na ucieczkę. Zaczęli wycofywać się w głąb odizolowanego królestwa, gdzie udało im się przeżyć w strachu przez dzikimi istotami czyhającymi tuż za barykadami.

Napięcie wśród mieszkańców wkrótce zaczęło eskalować, prowadząc do wojny domowej, która grozi tej szlachetnej nacji jeszcze większą destabilizacją.

Jednak są wśród Gilneańczyków tacy, którzy mają wciąż nadzieję. Wiele osób wierzy, że lekarstwo na klątwę worgenów może istnieć, jednak inni porzucili tą nadzieję, bojąc się, że kiedy barykady padną, ich człowieczeństwo zostanie utracone na zawsze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.ostatnieprzymierze.fora.pl Strona Główna -> PRZEWODNIK PO ŚWIECIE "WOW-a" / Rasy / INFORMACJE POCZĄTKOWE Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin