Forum www.ostatnieprzymierze.fora.pl
Forum Gildii World of Warcraft
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DOSTĘPNE PROFESJE

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.ostatnieprzymierze.fora.pl Strona Główna -> PRZEWODNIK PO ŚWIECIE "WOW-a" / Profesje / INFORMACJE POCZĄTKOWE
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madie
Administrator



Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OGL/Kraków

PostWysłany: Nie 17:21, 15 Kwi 2012    Temat postu: DOSTĘPNE PROFESJE

PODSTAWOWE PROFESJE

MINING (górnictwo)

Profesja polegająca na wydobywaniu minerałów znajdujących się w każdej krainie. Oprócz samych surowców jakimi są sztabki przyjdzie nam również wykopać różnego typu kryształy potrzebne do wielu innych profesji. Surowce, które wykopiemy możemy bardzo łatwo sprzedać innym graczom. Warto połączyć tą profesję z blacksmithing, engineering lub jawelcrafting – możemy bardzo dużo zaoszczędzić. Wybierając górnictwo otrzymujemy umiejętność Find Minerals.

BLACKSMITHING (kowalstwo)
Profesja przeznaczona dla klas dobrze czujących się w walce wręcz. Kowale produkują bardzo dobre bronie oraz silne pancerze. Po osiągnięciu 200 poziomu musimy wybrać pomiędzy Armorsmith a Weaponsmith. Jeżeli wybraliśmy to drugie to po osiągnięciu poziomu 300 musimy wybrać z Master Axesmith, Master Hammersmith, Master Swordsmith. Każdy wybór jest nieodwracalny i wiąże się z wykonaniem nie małej ilości questów, dlatego wypada się nad nim dobrze zastanowić.

ENGINEERING (inżynieria)
Profesja polegająca na tworzeniu różnego typu urządzenia takich jak mechaniczne pety, bomby, dynamity, latające wierzchowce itp. Najlepiej łączyć ją z miningiem gdyż podczas wbijania jej kolejnych leveli przyjdzie nam wydać sporą liczbę złota na różne sztabki. Innymi produktami inżynierów są również pancerze, strzelby, naboje itp. Po osiągnięciu 200 poziomu przyjdzie nam wybrać pomiędzy goblin a gnome engineering. Przedmioty tworzone przez inżyniera są w większości tylko do jego użytku.

ENCHANTING (zaklinanie)
Profesja, która jest przydatna dla każdej z dostępnych klas, ponieważ polega ona na ulepszaniu swoich przedmiotów. Jest to ciężka do trenowania profesja za sprawą drogich i ciężko spotykanych materiałów. Materiały uzyskujemy poprzez disenchant przedmiotów – zielonych, niebieskich bądź też fioletowych. Enchanter może tworzyć różdżki oraz ulepszać już istniejące przedmioty. Profesja nie jest raczej dochodowa ponieważ ulepszeń nie możemy wystawić w domu aukcyjnym.

HERBALISM (zielarstwo)
Profesja polegająca na zbieraniu różnegotypu ziół – na zasadzie podobnej do skinningu i minningu. Nie potrzebujemy do tego żadnego narzędzia. Jest to opłacalna profesja, którą najlepiej połączyć z alchemią. Kiedy zdecydujemy się trenować tą profesję otrzymujemy nową umiejętność – Find Herbs, która pomaga nam znajdować zioła poprzez zaznaczenie ich na minimapie znajdującej się w prawym górnym rogu. Herbalism wykorzystywany jest również w pobocznej profesji cooking.

ALCHEMY (alchemia)
Profesja dedykowana dla każdej klasy. Głównym jej produktem są mikstury różnego typu – uzupełniają one manę i zdrowie oraz wzmacniają znacznie statystyki bohatera na określony czas. Po osiągnięciu odpowiedniego poziomu kowal staje się bardzo częstym klientem alchemika, ponieważ potrafi on zamienić bardzo korzystnie surowce przez niego wydobywane. Alchemia to dość opłacalna profesja, ponieważ każdy gracz potrzebuje potionów i wzmocnień.

INSCRYPTION (inskrypcja)
Profesja będąca jedną z nowości jakie wprowadził ze sobą drugi dodatek do gry zatytułowany Wrath of The Lich King. Dzięki niej możemy stworzyć skrypty, które zwiekszają umiejętności postaci (glyphy). Dzięki tej profesji możemy tworzyć również zwoje („scroll of”), które podnoszą nam daną statystykę na dany okres czasu. Inskrypcje pozwalają również na stworzenie przedmiotu gdzie enchanter może zapisać zaklęcie tak by mógł je wystawić w domu aukcyjnym – wreszcie enchanterzy mogą normalnie zarabiać na swojej profesji. Profesje najlepiej łączyć z herbalismem, ponieważ to właśnie zioła są porządanym produktem przy inskrypcjach. Zaraz po nauce u trenera (są oni rozmieszczeni w każdej stolicy) należy zaopatrzyć się w Virtuoso Inking Set, bez którego nie zrobimy nic. Przedmiot ten możemy nabyć u vendora znajdującego się obok trenera profesji. Pergaminy oraz tusz to przedmioty, które otrzymujemy poprzez przemielenie różnego typu ziół. Gotowe już glyphy możemy umieścić na specjalnej stronie w naszej książce z zaklęciami. Ilość posiadanych przez naszego bohatera glyphów wiąże się z poziomem doświadczenia na jakim jesteśmy.

TAILORING (krawiectwo)
Profesja przeznaczona głównie dla klas noszących wyłącznie pancerz typu cloth, bo właśnie tego typu rzeczy przyjdzie nam wykonywać po wyborze tej profesji. Oprócz tego możemy wykonywać również bardzo cenne plecaki. Po osiągnięciu 350 poziomu musimy wybrać jedną z trzech specjalizacji: Mooncloth Tailoring, Shadoweave Tailoring lub też Spellfire Tailoring. Jest to profesja dość łatwa do wyćwiczenia jednak nie przynosi ona wielkich dochodów.

SKINING (Skórowanie)
Profesją podobną do miningu. Zamiast kopania w skałach i wydobywania sztabek zdejmujemy skóry z martwych zwierząt. Do zdejmowania skór przyda nam się specjalny nóż, który możemy zakupić zwykle u vendora znajdującego się obok trenera profesji. Skinning bardzo dobrze jest połączyć z leatherworkingiem. Po osiągnięciu poziomu 100 możemy wyliczyć czy będziemy w stanie zdjąć skórę z danego zwierzęcia. Profesja jest bardzo dochodowa

LEATHERWORKING (kuśnierstwo)
Profesja, która pozwala na wyrób pancerza typu leather oraz mail. Po osiągnięciu 200 poziomu musimy wybrać jedną z dróg: Dragonscale Leatherworking (nacisk na pancerze mail) lub Elemental Leatherworking/Tribal Leatherworking (pancerze leather). Dzięki tej profesji możemy również tworzyć Armor Kit’y i plecaki na amunicję. Dzięki leatherworking możemy również stworzyć cloaki. Na profesji można dość dobrze zarobić. Najlepiej połączyć ją z profesją skinning, gdyż skóry to jej główny surowiec.

JEAWELCRAFTING (jubilerstwo)
Profesja, która pojawiła się wraz z ukazaniem się pierwszego dodatku do gry – The Burning Crusade. Obok jawelcraftingu najlepiej trenować również mining, ponieważ właśnie z tej profesji zdobędziemy najwięcej niezbędnych materiałów. Jubilerstwo polega na tworzeniu pierścionków, naszyjników oraz kolczyków, które zwiększają statystyki naszej postaci. Nowości jakie wprowadziło ze sobą jubilerstwo to sockety w przedmiotach, w które możemy wkładać różne kamienie aby w ten sposób zwiększyć statystyki. Jubilerstwo nie jest profesją trudną a bardzo dobrze opłacalną.


POBOCZNE PROFESJE


COOKING (gotowanie)
Profesja polegająca na przygotowaniu potraw oraz napojów dla naszej postaci lub kolegów z drużyny. Przedmioty te nie mogą być użyte podczas walki jednak skutecznie przywracają zdrowie, manę oraz wzmacniają postać poza nią. Nauka profesji może zająć trochę czasu a to za sprawą rzadko spotykanych składników potraw. Cooking to bardzo rozwinięta profesja jeżeli chodzi o ilość receptur dostępnych w grze. Aby przygotować daną potrawę potrzebny będzie jakiekolwiek źródło ognia.

FISHING (wędkowanie)
Profesja, która umożliwia nam łowienie ryb oraz innych rzeczy (czasem przedmioty lub złoto) ze wszystkich zbiorników wodnych na mapie. Wyłowione ryby możemy wykorzystać jako składniki cookingu. Profesja jest bardzo czasochłonna. Do łowienia ryb wymagana jest wędka, którą możemy zakupić u vendora znajdującego się obok trenera.

FIRST AID (pierwsza pomoc)
Bardzo istotna profesja. Pozwala ona na tworzenie bandaży, którymi możemy leczyć siebie oraz członków naszej drużyny. Bandaże nie mogą być używane podczas walki jednak bardzo szybko leczą rany poza nią. Po każdym bandażowaniu musimy odczekać 60 sekund aby móc znowu się uleczać. W profesji tej istnieje 12 recept – wszystkich możemy nauczyć się od trenera. Aby przygotowywać bandaże nie musimy być wyposażeni w żadne narzędzie do tego przeznaczone.

ARCHEOLOGY
Profesja drugorzędna (tak samo jak np. cooking) wprowadzona wraz z trzecim dodatkiem do gry. Pozwala ona graczom na odkrywanie tajemnic poprzez odkopywanie nowych umiejętności i przedmiotów. Tajemnice kryją się w całym świecie World of Warcraft, nie tylko na dwóch podstawowych kontynentach. Każdy archeolog będzie odkrywał podczas swojej podróży wiele szczątków oraz fragmentów map, które po odpowiednim przyłączeniu do siebie poproawdzą go do skrzyni ze skarbami lub do danego artefaktu. Artefakty są bardzo pożądanym przedmiotem przez Archaeology Society, którzy są w stanie zapłacić za nie nie małą sumę. Archeologia to profesja ściśle powiązana z nowym systemem ulepszeń postaci – Ścieżka Tytanów (Path of Titans). Gracze, którzy posiadać będą najwyższy stopień archeologii będą mogli odnaleźć w świecie Azeroth artefakty tytanów, które pomogą im w odnalezieniu właściwej ścieżki wybranego bohatera. Wszystkie nasze badania będą zapisywane w specjalnym dzienniku, który zostanie dodany do menu – widok takiego dziennika znajdziecie obok tego tekstu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.ostatnieprzymierze.fora.pl Strona Główna -> PRZEWODNIK PO ŚWIECIE "WOW-a" / Profesje / INFORMACJE POCZĄTKOWE Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin